städdag/filmkväll

Såhär har dagens schema sett ut:
09.00-vaknade. kollade på tv och satt vid datan.
10.30-åt frukost. Kokade köttsoppa med 70 kalorier.
11.00-satt mig vid datan, igen.
13.00-åt lunch. likadan soppa som sist.
13.30-tvättade, och sorterade alla kläder i rummet. samt flyttade ut mina trasiga tv-apparater.
15.00-rensade bort massa skit i rummet.
 
16.00 (nu): sitter vid datan. Ska om 5 min gå och äta middag. tyvärr samma soppa igen.
17.00: Diska och plocka lite i köket och vardagsrummet.
18.00: Fortsätta städa i mitt rum. bädda rent, flytta om sängen, dammsuga osv. äter något litet när jag blir hungrig.
20.00: film - äter chokladpudding med modifast till.
22.00: film - äter en choklad/apelsin-bar till.
 
 
 
20.00 - kanal 3: Leap year
 
22.05 - kanal 3: The cable guy
 
 
Jag har inte sett någon av filmerna men båda verkar vara jättebra!
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Heart eeckis

tack för ditt stöd!
Vill du vinna en länk?
http://eeckis.blogg.se/2013/january/tavling-2-3.html#comment
Var med och tävla!!=)

2013-01-11 @ 16:22:42
URL: http://eeckis.blogg.se
Heart Anonym

Det låter som du mer måste vänja dig av att inte äta någon form av snacks när du tittar på film. Du borde inte äta två MÅLTIDsersättnigar så tätt inpå bara som "godis". Förstår att u blir sugen men då borde du ta till med sockerfria tuggummin och kolsyrat vatten med någon god smak. Du förstör inte din diet med tuggummin då du växlar med bars som innehåller kolhydrater och du inte går ner i hel ketos fas.

Du har inte tänkt att köra ren kur under en månad? Alltså bara pulver ersättningen för att rensa kroppen på slagg och fett runt lever m.m.?

2013-01-13 @ 11:26:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0