Jan. 18, 2013

många har frågat mig hur jag kan vara så målmedveten, och så säker på att jag inte kommer bryta detta. det har också kommit upp frågor angående vad som är så stor skillnad jämfört med förra gången jag gick på diet. det är egentligen inte så jättestor skillnad. jag var väldigt målmedveten sist också. men då önskade jag att jag skulle klara det. nu vet jag att jag kommer klara det. folk frågar då: "men blir du aldrig sugen?" självklart blir jag sugen. det var jag även när jag slutade röka (vilket jag fortfarande är ibland). men det finns inte i min verklighet att jag ska ta en cigg (eller godis t.ex). och så länge jag vet till 100% att det aldrig kommer hända, då slipper jag hålla på och fundera på det. jag slipper vela fram och tillbaka över om jag ska ta den där kakan eller röka den där ciggen . jag vet att jag inte kommer göra det, för jag är bättre än så. för jag är stark.


Kommentarer
Heart Charlotte

Jag äter inte godis och chips lika ofta längre, och det är inte så gott längre. Nu räcker det med en liten skål chips, sen är jag nöjd. Så jag tror att om du lyckas hålla dig borta från det så kommer du inte vara så sugen sen heller, eller i alla fall kunna äta lite och bli nöjd sen :)

2013-01-18 @ 12:41:26
Heart Emma - ung mamma till Hugo

Bra inställning! Stay strong :) med vilja och självdisciplin klarar man det! Själv gått ner 12 kg på knappt 5 månader, så skönt :)

2013-01-18 @ 20:52:50
URL: http://emma.bloggwar.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0