Dag 17

Fy vad jag är tråkig nu för tiden. Det kan gå flera dagar mellan varje inlägg nu. Jag som hade lovat mig själv att ge er i alla fall ett inlägg om dagen. Jag ska försöka bättra mig, jag lovar.
 
I många gå ner i vikt-bloggar så är brist på inlägg ett stort tecken på att man har fuskat, gått upp i vikt, brutit dieten osv. Men det har absolut inte hänt mig. För er som känner mig, eller som verkligen vet hur motiverad jag verkligen är den här gången, ni behöver inte oroa er alls. Ni vet ju redan att jag aldrig skulle bryta dieten eller fuska. För vad tjänar jag på det egentligen? Förutom kilon? Det är faktiskt tvärtom. Jag följer kostschemat jag har gjort så bra att jag faktiskt blir stolt över mig själv. Igår vägde jag mig hemma hos Sandra. Jag vet att jag har sagt att jag bara ska göra det en gång i månaden, men jag blir ju så nyfiken! resultatet var väldigt bra i alla fall. Tyvärr får ni inte reda på det förrän den sista ;). Om ni undrar varför jag bara väger mig hemma hos Sandra, så beror det på att jag inte har en fungerande våg hemma för tillfället, och jag vill inte ha det heller. Jag blir så besatt av vågen hela tiden, så det är bättre att jag inte väger mig så ofta.
 
Förresten, på måndag får jag pengar, så från och med då ska jag börja gymma hade jag tänkt. Jag tänker inte köra så mycket styrketräning nu på några månader. Det är nästan onödigt, med tanke på att det är svårare att bygga muskler nu. Det jag behöver träna mest, det är ryggen och mina knän. Annars blir det mest kondition :)
 
Nu ska jag ta och städa lite inför helgen, då Sandra kommer hit med hennes äldsta son och sover här.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Heart Ella

Jag måste bara förtydliga att jag tror att du kommer fixa det - din motivation verkar det inte vara något som helst fel på - jag är bara osäker på om jag tycker att dieten du går på nu är det bästa sättet. Jag tror på naturliga produkter.

MEN det är inte poängen, poängen är att du såklart kommer att fixa det! Och att vi alla måste få tro på det vi tror på.

Vad gör du om dagarna? Jobbar du? Jag kanske har missat det i något inlägg. I alla fall, tycker du att det är svårt med kosten när du är utanför hemmet? Eller har du alltid med dig en bar eller liknande?

Svar: Jag är arbetslös. så jag är hemma ca 80 % av tiden. Resten av dagarna spenderas hos min kompis Sandra. Hon går själv på samma diet. Jag har alltid med mig måltider så att det räcker för tiden jag är borta. Och det är faktiskt väldigt enkelt :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-17 @ 15:46:20
Heart Anonym

Muskler ersätter fett och du får ett snyggare resultat. Dessutom kommer huden följa med bättre. Om jag vore du skulle jag varva kondition och gym! :)

Svar: Okej, tack för tipset! Är du bra på det där med träning så får du gärna komma med förslag på ett träningsschema jag kan gå på. :)
iamunstoppable.blogg.se

2013-01-17 @ 15:48:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0