Träna, träna, träna!!

Förlåt för att jag är tråkig. har inte varit hemma på hela dagen idag, och igår kväll kom jag också hem sent. Har därför inte hunnit/orkat blogga.
Idag åkte jag och tränade mellan 12-14 igen, och körde nästan exakt likadant pass. Det var lika skönt som sist, jag är så glad att jag äntligen har kommit igång. Efter jag hade tränat åkte jag till Sandra och var där hela dagen. I morgon ska jag träna igen, fast lite senare. Jag ska då träffa en tjej som också ska köpa kort där. Ska bli superkul att äntligen få en gymkompis! :)
 

Kommentarer
Heart Emma

Det kan vara bra att ha en vilodag mellan några av passen och inte ha alla på rad, så musklerna får ta igen sig ordentligt. Då får man snyggare och snabbare resultat! :)

Svar: I tisdags tränade jag inte :) så då hade jag vilodag. Men eventuellt blir det ingen träning idag heller. vi får se.
iamunstoppable.blogg.se

2013-02-07 @ 07:24:39
Heart Anjelika

Heja heja!
Jag vill också börja träna, måste bara ta mig dit första gången så känns det nog lättare sen! :)

2013-02-07 @ 23:10:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0