Nyttigt godis!

Jag tänkte tipsa lite..
Jag har nyligen bestämt mig för att jag ska börja få äta lite frukt. Jag känner att jag behöver vitaminerna. Äpple är det ganska lite kalorier i, så därför kan jag äta det ibland. I förrgår så tipsade Sandra mig om äppelchips, så jag tänkte tipsa det vidare till er. Det smakar verkligen jättegott, och det är lätt värt de timmar det tar att göra!
 
- Hyvla eller skär äppelskivor tunnt.
- Lägg de på en plåt. (ett äpple tar upp nästan en hel plåt)
- krydda lite med kanel.
- Låt chipsen stå i ugnen mellan 2-4 timmar 60-100 grader.
 

Kommentarer
Heart beatrice

du kan också köra på grillfunktionen på 225 grader i 15-20 min, det blir lika gott och går sjukt mycket snabbare! :)

Svar: Det skulle jag aldrig våga! Jag är så duktig på att bränna saker, haha. ;)
iamunstoppable.blogg.se

2013-02-01 @ 21:27:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0