Mitt belöningssystem

jag har gjort liite små förändringar, men ingenting stort. Jag har valt att inte använda några poäng än. Spadagen är redan planerad att göra med Sandra (i april tror jag). Skor behöver jag för tillfället inte. Tycker att det blir mycket roligare att köpa klackskor då jag känner mig snyggare + då jag kan gå i dom utan att få ont i fötterna på en gång. Sola vill jag göra när jag har gått ner lite mer så att jag slipper bli vit i valkarna, hehe ;) Sen så är det ju roligare att vara brun då man ska visa sig i tunna kläder. Jag har inget emot att vara vit då jag ändå inte visar mig!

Kommentarer
Heart Madde, din tränings kompis

Hur får man poäng?

2013-02-14 @ 13:44:17
Heart Madde, din tränings kompis

Hur får man poäng?

2013-02-14 @ 13:44:27
Heart sannas rum

Bra system, ska nog göra mig någt liknande :)

2013-02-14 @ 14:07:53
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Heart Matilda

Gud vad roligt med ett belöningssystem! Perfekt som en stark motivation! Bra start på året fick du också! Bra jobbat! Jag hade nog valt spadagen och sparat 20 poäng för att förhoppningsvis nästa månad kunna unna mig ett frisörbesök lagom till vårkanten fast iof, att få lite färg vore ju aldrig fel..

2013-02-18 @ 22:22:16
URL: http://www.mkcr.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0