Inge internet

Jag har inte glömt bort bloggen, jag lovar! Faktiskt så tänker jag på bloggen flera gånger om dagen. Det är bara det att vi inte har något internet hemma. Så nu måste ni faktiskt räkna med att det inte blir så mycket bloggande på ett tag. Just nu sitter jag hemma hos mormor och lånar datan. Snart ska jag möta Sandra här i Forsbacka. Hon flyttar ju hit första april, så nu ska hon äntligen kolla på lägenheten :)
 
Nu måste jag fixa med lite annat. jag lovar att bli bättre på att blogga så fort vi har internet hemma!
 
Bjuder på en hemskt gammal bild på mig, som jag hittade här på mormors dator!

Kommentarer
Heart Linda

Vilken söt bild på dig :D

2013-02-10 @ 22:08:37
URL: http://getoffthesofa.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0