Idag ska jag träna!

Idag ska jag träna på gym för första gången på ca ett halvår. Det ska bli så otroligt skönt. Men samtidigt är jag nervös över att det ska vara någon jag känner där, att jag har svårare att använda maskinerna nu när jag är mycket större osv. Men det ska nog gå bra!
Efter att jag har tränat tänkte jag kanske åka till någon billig affär (t.ex. rusta) och handla lite mat och sånt. Det börjar ta slut här hemma, och jag har verkligen inte råd att springa på konsum hela tiden..
Ha en trevlig dag!
 
så sant:

Kommentarer
Heart Anna

Vet precis hur du tänker. Men skit samma om folk tittar. Dem tittar bara för en anledning då. Att dem är imponerade att du tagit dig till gymmet och är redo att förändra ditt liv. För det är verkligen det du gör! Fortsätt kämpa! En dag kommer du inte se en vardag utan träning. Lovar!

2013-02-04 @ 12:41:00
Heart sandra, 18 år & tvåbarnsmamma

Haha, det där är så jag!

2013-02-04 @ 13:27:25
URL: http://les.webblogg.se
Heart Milla

Hehe, skojig bild :)
Hoppas det var gött på gymmet. Själv har jag verkligen blivit såld på trx (finns på flera gym, nu har jag det hemma också), skitbra träning!!

2013-02-04 @ 19:12:28
URL: http://www.soapbar.eu



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0