Dag 42

Nu är internet igång, så nu kan jag blogga.
Idag har jag tränat. Mötte upp en tjej som ville börja träna med mig (en av mina läsare faktiskt), och hon köpte gymkort på en gång. Så idag tränade vi i ca 2 timmar. Löpband 15 min, crosstrainer 15 min, ca 75 min muskler, och lite stretch efteråt. Riktigt skönt var det! Just nu känns det i låren att man har tränat, jag älskar verkligen den känslan. Förhoppningsvis slipper jag träningsvärk i morgon. Vi tränade ljumskarna, och det är verkligen det värsta stället att ha träningsvärk på tycker jag. Fy!
 
I morgon ska min snälla mamma färga mitt hår. Först rött, sen brunt. Jag vågar inte färga håret brunt direkt på det blonda, är så rädd för att det ska bli grönt. Anledningen till att jag vill färga håret brunt är först för att jag behöver en förändring, men sen också för att jag planerar att spara ut håret så att jag till slut får min naturliga hårfärg. Ni kommer få en bild på resultatet, det lovar jag! :)
 
Nu ska jag sova. godnatt!

Kommentarer
Heart Isabelle

vad duktig du är men ett tips, kör lite mera kondition och mindre styrka. typ en timmes kondition sammanlagt och sen en timmes styrka. då får du bättre balans och du bränner mer eftersom konditionen ger dig konkreta kaloriförbrännelse :)
kram

Svar: Jag brukar göra så. Men igår var det första gången på gymmet för tjejen jag tränade med. Så kände att jag ville gå igenom lite med henne, så hon fick testa en massa olika saker :) kram
iamunstoppable.blogg.se

2013-02-12 @ 09:15:17
URL: http://isabellessdagar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0