vad har dom som inte jag har?

Biggest loser-deltagarna tränar flera timmar varje dag, och dom ger inte upp. Vad har dom som inte jag har?
Varför får ni för er att jag inte kan träna flera dagar i veckan? Jag vet vad ni tänker. Jag har redan bevisat motsatsen genom att låta mitt beroende ta över. Men om en alkoholist som försöker sluta dricka faller tillbaka lite då och då, finns det inte ändå en chans att personen någon gång lyckas? Jag har sett det med egna ögon. Jag vet att det går.
Vad har dom som inte jag har?
 

Kommentarer
Heart Emma

De har någon som pushar dem varje dag, för vissa kan det verkligen hjälpa!
Dock tycker jag det är mer imponerande att klara sig så långt som du har utan "experthjälp", u go girl! klart du kommer klara det :)<3

2013-08-29 @ 08:01:38
Heart Anonym

Klart det går!! Men att ta sig ur ett beroende är inte lätt, men bara genom att du har viljan att vilja förändra är bra!! Förhoppningsvis kan det bara bli bättre, jag hejjar på dig och tror garanterat att du en dag fixar detta! :)

2013-08-29 @ 08:02:17
Heart Vendela

Bakslag får man nog alltid räkna med, men efter varje bakslag tror jag att man kan komma igång igen lite starkare och lite mer beslutsam OM man bara tänker rätt. Alltså förlåter sig själv och kämpar vidare, och inte trycker ner sig själv och därmed tappar motivationen för att man inte tycker man är "värd" nån framgång. Du är VÄRD att lyckas, och du kommer lyckas men det kommer ta tid.

2013-08-29 @ 11:05:47
Heart Sandra

Hej!

Jag tror att DU inte riktigt bestämt dig till 110%, därför faller du tillbaka hela tiden - inget dåligt med det, det kommer en dag då du faktiskt tröttnar på att falla tillbaka och faktiskt ger järnet och lyckas!

Jag är normalviktig och har följt dig sedan starten för att jag ÄLSKAR sånt här, jag älskar förändringar och när folk gör något hälsosamt och coolt. Dock orkar jag inte vänta på att du verkligen ska ta tag i det här nu, och jag menar verkligen inget illa - du lever ju inte för oss läsare, så det är helt okej för min del bara att jag kommer i alla fall sluta titta in här.

Lycka till!
Och skaffa en personlig tränare, kosta vad det kosta vill men det är värt det i din situation. Låna pengar av din familj t ex. Det kan inte vara kul att vara stor, jag gick upp 3 kg i sommar och det var jätte tråkigt, så jag kan egentligen inte ens tänka mig hur du mår!

2013-08-29 @ 11:29:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0