Nervös.

Jag börjar nästan bli lite nervös nu över att jag ska åka snart. För det första för att jag ska ha folk som sitter och tittar på mig när jag gör vissa övningar. För det andra för att jag är jätterädd för att resultatet av min fettprocent och muskelmassa ska vara värre än jag tror. Men sen är jag också orolig för att det ska bli jobbigt med min förbannade mensvärk. Sedan min mens blev oregelbunden så har jag alltid haft problem med min mensvärk. Det gör så otroligt ont att jag bara vill lägga mig ner och gråta! Alvedon fungerar inte, värmedyna fungerar inte, sova fungerar inte. Så det är bara att försöka tänka på något annat så försvinner det nog snart av sig självt ;)
 
Nu ska jag ta ett bad!

Kommentarer
Heart Mia

Provat något annat än Alvedon? Alvedon hjälper nämligen inte mot mensvärk..

2013-04-17 @ 07:39:06
URL: http://duvetmia.se
Heart Angie

Jag hade också sådana svåra mensvärkar innan jag började med p-piller, då slutade dem!

Men vill du inte ta det, så kan jag rekommendera ibumetin istället för alvedon.. Varken alvedon eller panodil hjälpte när mina mensvärkar var som värst.

2013-04-17 @ 12:46:18
URL: http://angiestankar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0