hur kan det gå så snabbt?

jag börjar redan känna av i kroppen vilken skillnad det har blivit sedan i tisdags bara. jag har ätit mycket mindre än jag brukar, och jag tar bort nästan allt bröd. socker äter jag inte ett dugg av. inte ens sockerfria grejer. jag har tränat stenhårt tisdag och onsdag, och gått med ständig träningsvärk. jag dricker dubbelt så mycket vatten som jag normalt fall gör. jag går istället för att åka bussen kortare sträckor, och jag väljer trappen före hissen. min kropp börjar redan må så bra, och jag kan till och med se en liten förändring på utsidan. Åå, vad jag är motiverad nu!

Kommentarer
Heart Aida

Härligt!

2013-04-19 @ 13:58:55
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Heart Jennie

Hejaheja!!!

2013-04-19 @ 21:46:24
URL: http://jenniiiesliv.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0