Stressigt.

En stor anledning till varför jag inte bloggar så mycket just nu är på grund av att det är så otroligt stressigt nu innan jul. Men jag lovar att det kommer bli en förbättring så fort julstressen är över!
 
Idag har jag varit på köpis och handlat det sista. Jag har ätit tacos och spelat lite spel med mamma, conny och connys dotter. Nu sitter vi och spelar bingolotto, tyvärr utan framgång. Jag börjar tröttna lite nu, blir så irriterad när jag aldrig vinner någonting! Troligen går jag och lägger mig snart, så rättar jag lotterna genom internet.
Hoppas att alla får en riktigt trevlig julafton i morgon!

Kommentarer
Heart zandra

God jul! Ja efter jul och nyår så det är ju då man liksom ska köra igång och då kommer ju bloggandet igång det med:)
ha en bra jul och njut!
Ska med köra i gång med allt nu här efter jul och det så att man är riktigt taggad och motiverad.
kramar

2012-12-24 @ 10:24:21
URL: http://zandraisthebest.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0