Sjukstuga.

Så har man gått och blivit sjuk. Jag som nästan aldrig brukar bli det. Sist jag hade magsjuka var nog i högstadiet, så det är väl dags att få det igen antar jag. Nu är jag ju inte heller säker på om det är magsjuka, eller bara något jag har ätit. Men det är otroligt jobbigt i alla fall. Idag skulle jag och min släkt ha julklappsbyte. Jag blev så besviken när jag insåg att jag kanske inte skulle kunna vara med, men idag fick jag reda på att det var fler i släkten som hade magsjuka, så vi fick ändra datum. Så troligen kommer jag kunna vara med på julklappsbyte ändå.
 
Självklart så kommer jag blogga på som vanligt. Jag mår lite bättre nu än vad jag gjorde i morse i alla fall. Jag hoppas att alla får en riktigt bra måndag! Nu är det bara en vecka kvar till jul.

Kommentarer
Heart Malin

Det ska bli otroligt kul att följa din resa! Ska själv ta mig i kragen efter nyår och gå ner i vikt. Jag väger inte lika mycket som dig (än), men fortsätter jag som jag gör nu så kommer det inte ta lång tid innan jag är där. Så jag hoppas att jag kan gå in på din blogg och bli motiverad dagar när det känns tufft, och även peppa dig om/när du hamnar i svackor. Massa lycka till!

2012-12-17 @ 20:42:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0