Samsung galaxy S2.

Jag tänkte bara berätta lite vad jag fick i julklapp! här kommer det:
-kontanter ca 1000 kr
-presentkort ca 700 kr
-strumpor
-body lotion, duschkräm osv
-smink
-samsung galaxy S2 (!!!)
 
Antagligen har jag väl glömt något, men det gör inte så mycket. Mobilen var lätt den bästa julklappen. Jag har gått runt med samma mobil i ca 2 år nu. Och under mer än 1 år av den tiden har den varit trasig. Så nu känns det skönt att äntligen kunna prata i telefon igen :)
 
min gamla mobil:
min nya mobil:

Kommentarer
Heart Elin Jonsson

Jag hejar på dig!!

2012-12-26 @ 14:45:44
URL: http://elinjonssons.devote.se
Heart Alexandra

Men alltså vem bryr sig tror du? Fetto...

2012-12-29 @ 20:35:47
Heart Marina

Kan lova att din gamla mobil är bättre xD Jag har en sån fast lite annorlunda.
Skulle hellere ha köpt en ny sån ;)
Och varför fick du SII när det har kommit en SIII? :o

2012-12-30 @ 07:50:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0