Mer än jag trodde.

Hej! Jag tänkte bara komma in och berätta att jag vägde mig i morse. Det var första gången på ca två månader. Självklart trodde jag att jag hade stannat på 110, på samma sätt som jag stannade på 97. Men nej, nu har jag gått upp i vikt. Vågen visade 113, 5, trots att det var morgon och jag inte hade ätit någonting. Nu börjar jag oroa mig lite för invägningen jag ska ha den sista. Men jag måste tänka positivt. Att jag väger mer från starten betyder ju bara att jag kan gå ner mer i vikt. Och jag vill gå ner mycket! Jag vill att människor ska se en stor skillnad.
 

Nu ska jag hoppa in i en dusch. Efter det tar jag bussen in till Sandra (som också ska börja tacklas med kilona från och med 1/1) och ungarna. Idag blir det pannkaka till lunch! Ganska typiskt för att vara oss.
Jag skriver mer sen!

Kommentarer
Heart Annie

Hej! Började precis läsa din blogg, och tycker det är skitcoolt att du ska försöka gå ner! Men, har ett tips. Från mig då som själv kommit ner i min målvikt nu(68 kg från 102) att detta du skrev "Att jag väger mer från starten betyder ju bara att jag kan gå ner mer i vikt. Och jag vill gå ner mycket! " Det var tusan det dummaste jag hört från nån som vill gå ner. Ju mer du äter innan du ska börja, desto svårare är det. Det bästa hade varit att snåla ordentligt och "smygstarta" innan jul, kanske tom snåla över julafton också. För ju mindre du går upp nu, desto lättare kommer det bli senare. Bar ett TIPS. Men annars kämpa på! Kramar från målvikten

Svar: Jag menade ju självklart inte det som att jag skulle försöka äta mig fetare innan jag startar. Att jag har gått upp dom där 4 extra kilona sedan sist kan jag ju inte göra något åt. så i stället för att bli deprimerad över det och bli arg på mig själv så försöker jag hitta något positivt i det. :)
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-13 @ 00:01:08
Heart Boraq

Kämpa på tjejen! Jag är också överviktig och har också blivit mobbad dels för att jag är från Irak och för att jag alltid har varit större än dom i min klass. Så jag vet hur jobbigt det är. Jag har inte nått mitt mål än men jag tänker följa din blogg och nå mitt mån tillsammans med dig! du är sjukt fin och önskar dig lycka till! kram

Svar: Tack!! Vi klarar detta tillsammans! Skaffar du en blogg så ge den till mig. Skulle vilja läsa om dig :)
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-15 @ 12:16:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0