Mellandagsrea

 Igår var jag på köpis med Sandra och Natta. Kände att det var bäst att passa på och handla nu i början av mellandagsrean. väntar vi till slutet när alla är som galningar så blir det bara kaos. Jag har ganska kort stubin, och har lätt för att bli ledsen, arg eller irriterad. Men det är även lätt att få mig glad igen. Igår på köpis blev jag på jättedåligt humör för att det var för långa köer till alla matställen. Men jag blev glad igen så fort jag glömde bort att jag var hungrig! ;)
 
Det jag hann köpa igår var:
- 2 st sport-bhar, En i XL, och en i stl. 42.
- En shaker.
- Ett par tights.
- 6 paket lösnaglar (dom var jättebilliga och jag älskar att hålla på med naglar) !
- 3 st snygga nagellack.
 
Nu ska jag nog ta ett bad, sen ska jag pyssla lite med naglarna!
Ha en superbra dag!

Kommentarer
Heart Helen

Kolla http://myoutline.devote.se
Hon gick ner 30kilo på ett halvår, utan att banta.
Kanske ger lite insipation :)

2012-12-27 @ 17:42:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0