Jag vill, jag kan, jag ska.

Hej bloggen! Det var länge sedan jag skrev ett "riktigt" inlägg nu. Jag har suttit nu ett tag och kollat på repriser av "aldrig mera fet". Jag verkligen älskar det programmet. Helt sjukt vilken människa hon är, Erika. Hon är en så stor förebild för mig, då hon själv har varit överviktig. Hennes motto är: "kan jag, kan alla", och det har hon så otroligt rätt i!
 
Samtidigt som jag satt och kollade på programmet så började jag helt plötsligt skratta för mig själv. Ett skratt som snabbt övergick till gråt, för att sedan gå tillbaka till skratt. Jag tror jag änligen insåg på riktigt, att jag kommer verkligen klara detta. Jag vill, jag kan, jag ska. Om ett år kommer jag vara smal. Det är en helt sjuk känsla, jag som inte varit riktigt smal sedan jag var ett litet barn (inte för att jag är så gammal nu, men ni fattar). Jag har insett att vad man än vill klara av, så går det. Jag lyckades ju sluta röka, då ska jag väl fan klara av att gå ner 50 kilo? ;)

Kommentarer
Heart åsa

Kämpa på och lycka till! Är du intresserad av hjälp på vägen så skicka ett mail! Jag stöttar och hjälper dej gärna på din väg :)

2012-12-26 @ 09:36:46
URL: http://www.herboftoday.blogspot.com
Heart Aida

Önskar dig all lycka till!
Det kommer bli riktigt tufft, men det kommer att vara värt det. !
Så kämpa på! :)

2012-12-27 @ 18:12:12
URL: http://www.aidalazarian.blogg.se
Heart Ronja Zorina

Kollade precis alldeles nyss på några avsnitt, älskar den serien!
Får mig alltid supermotiverad att träna, har bara lust att sätta igång på en gång! Typ NU!!!

Och så känner man liksom: Vafan kan dem gå ned 60 jävla kilo på ett år måste väl jag klara 15!!
Vi får se.. Fitnessfighten 2013 börjar snart!
Lycka till med ditt mål! :)

2012-12-29 @ 19:19:39
URL: http://ronjazorina.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0