Hur svårt ska det vara?

Jag förstår inte varför jag alltid ska ha så svårt att sova! Klockan är halv fyra och det går inte att sova hur mycket jag än försöker. Jag har en massa saker jag tänker på som bara snurrar runt i hjärnan. Förutom det så är det för varmt i rummet, trots att jag har elementet av och fönstret på glänt (ja, jag gillar att ha det svalt). Jag är även hungrig, men vill inte väcka mamma och C mitt i natten genom att börja laga en massa mat. Men, mest av allt så är jag trött. Jag vill bara sova. Men jag går ju inte. Hur svårt ska det vara? åå, jag blir frustrerad.

Jag bjuder på en två år gammal bild, tagen på min 18-årsdag.


Kommentarer
Heart Lina

Fan va jobbigt!!

2012-12-18 @ 08:47:53
URL: http://linaohlsen.se
Heart Maria - med sikte mot Kina

Jag har jättesvårt att sova i perioder, alldeles för mycket som surrar i huvudet. Då brukar jag helt enkelt ta och skriva ned vad det är som surrar, och försöka komma på om det är något jag kan göra åt det eller inte. Är det något jag kan göra något åt skriver jag ner hur också. På så vis får jag "ro i själen" jag vet vad som är problemet och hur jag kan lösa det, och vet att det är nedskrivet så att jag inte glömmer bort det när jag sover.
Lycka till!

2012-12-18 @ 20:50:02
URL: http://marperette.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0