gammal nutrilett?

I förrgår tänkte jag att jag skulle testa smaka en chokladshake, för att se om den var god. Jag fick en förpackning av mormor eftersom hon ändå inte hade användning för dom. I alla fall så var den så äcklig att jag höll på spy. Kollade sedan på bäst före-tiden och det visade sig att den var mer än ett halvår gammal. Antingen var det äckligt för att det var nutrilett (hört att det ska smaka lite sämre), eller så var det för att den var gammal. Hoppas att det var för att den var gammal, för jag har två till stora kartonger med nutrilett-måltider i skåpet ;)

Kommentarer
Heart amelia

haha;) får hoppas på att de nt är gamla då:)

2012-12-29 @ 14:24:07
URL: http://emmaochamelia.blogg.se
Heart Sanna Göransson

Hejsan, vill du göra ett bloglovin' byte? Kram på dig!

Svar: Jag gör tyvärr inte byten :/ kram!
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-29 @ 15:16:17
URL: http://rebeccaochsannas.blogg.se
Heart Anonym

Hej!
Har också hört att nutrilett ska smaka lite sämre, så har aldrig vågat testa haha. Men just nu kör jag på Allevo, med smaken skogsbär tror jag det är. Den tycker jag är jättegod! :) Ett tips ifall du inte skulle gilla nutriletts påsar.
Kommer bli intressant att följa dig, lycka till!

2012-12-29 @ 16:56:58
Heart Anonym

du är tjock, du har varit tjock halva halva livet (om inte mer) och du kommer vara tjock resten av livet.

sluta sök attention genom att spamma storbloggarna, det måste väll ändå ta jävligt lång tid? istället kunde du väll ändå tränat under den tiden? hopplöst fall, precis som alla andra tjockisar.

det enda sättet att gå ner i vikt för dig är att anmäla dig till ett vidrigt program som "biggest loser, aldrig mera fet" osvosv. efterssom ni fetton aldrig lyckas själva!!!!!!!

Svar: Det är människor som dig som gör att jag vet att jag kommer klara detta ännu mer. Det du försöker göra nu är att trycka ner mig ännu mer för att sedan kunna säga: "vad var det jag sa?"Jag vet att jag är vacker på både utsidan och insidan. Jag vet inte hur du ser ut (eftersom alla fega jävlar som skriver liknande kommentarer alltid är anonyma), men en sak är säker: du har en sån otroligt FUL insida. Jag verkligen hoppas att livet är så pass rättvist att du nån gång får känna den smärta du troligen har orsakat i andra människors liv. Jag kanske överdriver, men det är skrattretande hur människor kan vara så patetiska. Som sagt: detta gör bara att jag vill detta MER.
iamunstoppable.blogg.se

2012-12-29 @ 17:20:08
Heart Madde

Dom är rätt äckliga men går ner iaf

2012-12-29 @ 17:33:37
URL: http://ensmalaremidja.blogg.se
Heart Madde

Dom är rätt äckliga men går ner iaf

2012-12-29 @ 17:33:58
URL: http://ensmalaremidja.blogg.se
Heart eeckis

förslagsvis, ät allevo, de har varma och kalla shakes och de är goda!=)
har ätit de i 6 veckor
(de första 14 dagarna något som heter Kick-start)
gick ner 6,7kg de första 14 dagarna. kika min resa

2012-12-29 @ 18:29:40
URL: http://eeckis.blogg.se
Heart sandra

dom är lika äckliga även när dom inte är gamla ;)

2012-12-29 @ 20:40:08
Heart Sarah

Dom smakar typ kartong även när dom är nya så. Artificiellt äckelpäckel. Men om den är riktigt ISKALL kan det funka. :P.

Lycka till! :)

2012-12-31 @ 18:54:00
Heart Maria

Jag tycker att Naturdiets Smultron/Vanilj var de allra godaste!

2013-01-02 @ 15:02:35
URL: http://MLilja.webblogg.se
Heart Anna

Jag tycker nästan alla pulver shakes är äckliga tyvärr.

Brukar bara dricka de som är färdiga.

Hoppas du får en bra helg :)

2013-01-05 @ 21:20:54
URL: http://liillan.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


www.iamunstoppable.blogg.se

Glöm inte byta ut den tillfälliga profilbilden till din egna.


RSS 2.0